Tillbaka!:D

Hej mina älskade vänner och Kära läsare!


Nu är jag tillbaka igen här på bloggen ;p
Så nu kommer ni nästan dagligen kunna läsa om mitt liv och mina stunder.

Idag ska hjag bara ta de lungt, ha en riktig softdag.
Vart dåligt med de nu på länge känns de som!
så jag sitter hos mina Underbara föreldrar. Jag älskar dom<3
ska spendera ännu enn natt här tror jag?

Sen som ni flesta kankse vet så bor jag ensam i en lägenhet , en 3a.
De är väääldigt jobbigt att städa den så jag söker en städerska;p

Mina tankar just nu rör sig om vad som händer nu framöver.
De som är inplanerat är att i helgen ska jag leka med världens bästa Nadja!
( Hon har även en mkt intressant blogg här, handlar om henne och hennes liv som ung ensamstående enbarns mamma http://nadja92.blogg.se  )
Iallafall så får vi se vad som händer, men bara jag får träffa henne så :)

Sen efter helgen så kommer Min älskade vän Katrin till mig,
en lång resa från värnamo och hit. Men hoppas de blir värt de för henne.

Och någon gång i veckan ska jag försöka trycka in så jag får träffa min vän Jonas.



Kärlek:
Asså, känner mig nästan barnslig men saknar verkligen den känslan att vara två.
Längtan efter ett starkt förhållande bara suger i mig.
Men man ska aldrig sträva efter kärlek så jag får dra mig tillbaka.




Nu ska jag bege mig, men skriver kanse mer ikv,


Ciao!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du är så förfanken bra skrivare älskar att läsa din blogg !

2008-07-08 @ 17:40:28
Postat av: Melinooooooooooooooooz

Jag kan bli din städerska maha !!!!!!!!!!!!!!!!!

2008-07-08 @ 18:49:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0