Hey älskade läsare

00:41

Nu är de natt och tankarna flyger.
Har spelat gitarr och sjungt hela dagen, de har vart super mysigt.
Haha, de var roligt när jag och mamma skulle smyg röka, jag hade inga cigg så jag tog några av mamma.
Men hon ville inte att pappa skulle veta för han blir så sur och besviken på mig att jag röker.
Så vi fnittrade oss in i buskarna och pappa såg hela händelsen från fönstret.
Han var sur men skrattade gott åt vårat upptåg.
Men ska verkligen försöka sluta nu, jag måste!

Denna veckan nu framöver är fullproppad med händelser. En vän i sala vill att jag ska åka dit
så jag får försöka trycka in de på något sätt. yey men de har vart phett skönt med en ledig dag nu!

Men nu sitter jag mest och chattar med Jacke Emil och Johanna på msn,

sköna typer alltså ;p Ska sjunga lite sen kolla tv och sova,


Puss


Kommentarer
Postat av: nadja - leijas mamma

svar: du är söt!

jag saknar dig! <3

2008-07-09 @ 08:56:33
URL: http://nadja92.blogg.se/
Postat av: Simon

<3 haha du är alltid så rolig

2008-07-09 @ 13:11:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0