Godmorgon!

(13:13)
HEJSAN!

Vaknade nyss, ganska sent tänker nog dom flesta nu. Men faktiskt inte för jag somnade kl 5 >.<
gick verkligen inte sova inatt/imorse. Mina planer för dagen är att färga håret igen och sen kolla om jag fått pengar;p
Ska förmodligen till Sala silverstaden imon och hälsa på en kompis.
Idag ska jag försöka träffa lite norbergare om jag har tid..
Känns som jag är så uppbokad nu, både skönt och jobbigt på samma gång.
Man vet iaf att man har saker att göra .

Och en vän åkte till småland idag, jag är sååå avuundsjuk på honom!
Saknar småland och speciellt VÄRNAMO! de är en vacker stad.
Innestaden och vid pelikanen iaf, sen saknar jag till och med FIGY<3
och min gamla klass men de är givet att man saknar den, vi hade fett kul.

Ska nog ta en kopp te och en rostad macka nu sen blir de väl duschen och göra sig lite fräshare;p

Iaf här kommer en bild på Värnamo:


Här ser vi då en liten liten del av Åbroparken,
Vid bron där är slutet av staden.
Sakna





Kommentarer
Postat av: sandra

haha, jag somnade halv 6 imorse, & vaknade vid 14.50 :P

2008-07-10 @ 20:44:45
URL: http://shiise.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0