Fiske och Klättring!


Haft en riktig familje dag idag!
Och jag var även stenhård!
Som dom flesta möjligtvis vet så är jag riktigt höjdrädd.
Men jag besteg en plats som var över 45 meter.
Jag fick ju förståss värsta panik och svindeln där uppe så de kom några tårar,
Men de var vackert där uppe och jag övervann faktiskt min  största rädsla! 
Men när jag kom ner var jag svimfärdig och väldigt nära på att kräkas.
Men nöjd är jag över mig själv. Efter de åkte vi till bryunsjön och flugfiskade några timmar.
Mysig dag på sjön , jag fick 3 aborrar, stolt!:> Sen kom vi hem efter en härlig dag
då åt vi varma mackor och drack te, sen spelade vi chikago i 4a omgångar på 3 timmar :)
jag som är sämst på sådant vann falktiskt en gång!
                                Tack för idag min älskade familj!        
                                                                                                                      


















här har ni en cool blogg, mkt värd att ses:) Även en pågående tävling till den 20 Juli! Kommentera den och vinn
 : http://viciousm.blogg.se/2008/july/tavling-vinn-orlys-sunscreen-for-nails-2.html

Kommentarer
Postat av: Lisa

Haft en bra dag? :)

2008-07-14 @ 20:16:00
URL: http://wlisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0