Trög som jag är'

Hej hopp,

Jag fattar knappt någonting på denna sidan, men det kommer snart!
Jag hade en blogg för ganska längesen men minns inte vad den hette,
iaf, idag hade jag en sjuuukt lång sovmorgon♥ tll 11:25.
Och sen hade jag bara 2 lektioner ( mattematik, Datakunskap) Sugigt var det men det gick,
Jag slutade 20 i 2 , & då gick jag hem med domme ,
Jag kom på en ny genväg. Ja, domme han var skeptisk först men sedan höll han med mig att den var snabbare.
När jag kom hem så ar dörren låst ( jag mtt pucko hade glömt nycklen.) Så där satt jag 2 ensamma timmar & väntade på mamma :) maha! Klant arsle är jag! Iaf idag ska jag kolla på tv (7:th heaven & one tree hill), sen ut & springa och umgås med en pojke som heter Simon;p

& tack Bf för ännu en lyckad dag!

Ah just det, jag lovade Johan Joel & Eric att jag skulle skriva ner en sak:
 Johan var den första som sa grattis i förskott till mig, Joel den andra & eric den tredje,
eh ondöig fakta men dom är tokiga. ( jag fyller nämligen år den 19 februari) evigheters evigheter kvar:p



Jag har även bilddagbok:

http://alslix.bilddagboken.se/



Kommentarer
Postat av: alo

eh tja

2007-09-20 @ 15:53:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0