Ris Madde<3

Heeej glatt folk!

Härligt med fredag, speciellt när man slutar 11:50 som jag !
Är ju så varje fredag, myyys .  Idaaag kom Ris madde tillbaka till skolan,
hon har vart i skottland och spelat  fotboll med landslaget ! duktig är min fru<3
Och hon fick pengar för det, vilken stjärna, vilken stjärna! I
Iaf så skjuttsade Puffen míg till gröndal ( Felicias pappa). Ajo Felajs var ju med i bilen förstås!
Jätte snällt av dom iaf:) Hum nu sitter jag a-a-aldeles ensam hemma hos Simon,
hans föreldrar är i grekland, och jag saaaknar dom jätte mkt! Men dom kommer ju hem imorn:)
Hum ska dra nu iaf, titta på tv laga mat & se om man inte kan få träffa Jonna idag´ :) Hade bra!


                                                                           image2


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0