Jag hoppas ni förstår, att någon förstår?

Hejssan!

Jag vet inte hur man ska förklara de med ord, men jag behöver vila!
tänka & vila! Jag är så förvirrad vet inte om det varken är sommar eller vinter?
Ja vi får ser vad det blir av med allt detta! Det är ju en tidsfråga?
men jag känner mig endå taskig, eller typ påträngande på allt & på alla!
Kanske behöver jag se att någon bryr sig? Fasst jag vet att folk bryr sig.
Men det är inte det som är saken, jag behöver verkligen mina vänner nu.
Alla behöver väl sina vänner någon gång , right?
Jag har aldrig haft sådana problem förr, men någon gång måste väl vara den första?
Men jag är endå lycklig! Men det är ju typiskt mej. Att inte deppa ihop.
Egentligen så tänker jag nog för mycket! Kan det vara det de handlar om?
Man kanske bara ska ta det som det kommer?
Vilket jag är dålig på! Men det går ju att ändra på sig.
Jag ångrar iaf inget stort, bara små saker.
Jag är faktiskt ganska säker på min sak!

Jag vet va du vill & hur du tänker.
Och jag accepterar de!


Iallafall så vet jag hur det än blir & hur det än slutar så kommer allt bli bra!

Tack för att ni finns <3 ni är stjärnor allihopa! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0