Hej flytt, o med mera!

Okej, nu är det så att jag måste hem snart,
Ska packa & sånt tråååk! Ska ju flytta den 1a december,
Har ingen ledig tid, så jag måste börja packa nu,
Eftersom mamma ska skaffa sig nya titts ;p
Då kan hon inte arbeta efter det, så vi får sätta igång nu,
sen är det massor med resor & skit som ska göras,
Hum, jag saknar michael ( mamma pojkvän) & hans son ben,
typ min bror ^^ Dom är treeliiga!
Men vad händer idag?
Det är en fråga jag grunnar på mycket.
Aja , ska inte sitta & skriva meterlånga grejjor nu, kan verkligen skriva på men det har vi inte tid med,

förresten, förlåt mig. du vet vem du är:(





Ha det bra, ciao ( blir väl att jag skriver sen igen)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0