Givet!/

Tja

Ajo, klart man ska vakna halv 9 på en lördagsmorgon-.-
Simon sover & mina svärföreldrar har inte kommit hem än:'(
Iaf så är det givet att morgonen börjar med msn, & alla som tjatar på en.
" vrf undviker du mig i skolan "
" vrf säger du aldrig hej till mig i skolan"
Jo, typ halva min msn skrev så, haha!
Iallafall så beror det kanske på att ni inte hälsar,
om jag inte hörde att ni hälsade så kanske det beror på att jag lyssnar på musik,
Elr så är jag så fruktansvärt trött & borta i skolan så jag inte orkar elr hör vad ni säger ;p
Iaf mot vissa så är den INTE personligt. ´
Men däremot kan ju andra känna sig lite utpekade på varför jag inte hälsar /undviker dom.
Iallafall, VAD HÄNDER IDAG?;p
Ska dra & städa Simons hus nu;p                                                                 
Skriver nog senare                                                                                                  
              
Ciao                                                                                                                            


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0