Den bästa!<3

Det bästa med dig är att man verkligen kan prata om allt,
du dömmer mej aldrig! Vi kan skämta & vara seriösa på samma gång.
Det bästa med dig är att du jämt är ärlig, även om det är en ganska hård fråga.
Det bästa med dig är att du inte över-driver dina känslor i ord, du säger som det är.
Det bästa med oss är att jag kan vara mig själv i ditt sällskap.<3 tack!




Jaha, det där var väl alltså ett typ tack till en mycket fin vän:) Som jag verkligen saknar!
Aja , men idag ska jag hjälpa mamma på jobbet kl 7-.-
får man pengar för det? Jaadå!:)
Idag har vart en ganska trevlig dag trottsallt!
även om jag har några bördor som tynger mig!
Men life goes on! :)


TACK & PUSSHEJ<3


image6
[en liten passande bild , jag pekar på , dig:) ]


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0