Att du inte försrstår, att vi inte för står! Dumma oss:/

Hejhoppsan!

Ojdå, nu är allt lite rörigt japp!
Jag har verkligen ställt till det för mig själv, iallafall i min dumma hjärna,
Kan inte berätta det här för det är verkligen "topp secret" . Ajdå typ.
det här är veeerkligen en dån äkta tonårs tanke, när går denna jävla tonåren ut?
Finns det inte olika " bäst före datum" på alla!
Hum, jag hoppas mitt sånt datum är imon,
haha! Okej tonåren är den bästa & den sämsta tiden i livet, visste ni det?;P
Iallafall, igår kom världens bästa svärmor & svärfar hem! Så det blev pizza, mys m.m.
Kolla på galna bilder <3 maha.
Sen läggdags för hela slanten var sååå utsliten! av typ ingenting.
Nej du, har inget å skriva:P aja ciao!                                                                 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0